گنج یاب اشنایدر دستگاه هزاره سوم

schneide-treasurel-detector

گنج یاب اشنایدر دستگاه هزاره سوم

اگر شما نیز از همراهان شرکت IKPV بوده باشید حتما با سری فلزیابهای پالسی ما آشنایی کامل دارید. پس از استقبال بسیار زیاد کاوشگران از گنج یاب های پالسی ساخت شرکت بر آن شدیم تا یک مدل بهینه و کاملتر را را به بازار عرضه کنیم. واحد تحقیق و توسعه شرکت ما پس از از چندین سال کار علمی و تحقیقات میدانی موفق شد تا کامل ترین و پیشرفته ترین فلزیاب ایرانی را به بازار عرضه کند. این فلزیاب مکمل تلفیقی از تمامی ویژگی های فلزیاب های پیشین با استفاده از از بروزترین و پیشرفته ترین قطعات الکترونیکی می باشد. گنج یاب اشنایدر (schneider) دستگاهی مکمل متشکل از هفت نوع سیستم فلزیابی؛ ردیاب آنتنی ، فلزیاب بوقی، اسکنر مگنومتر شانزده سنسور، اسکنر موبایلی، سوپر سنسور و یون یاب است که برای به منظور افزایش کارایی و راندمان و همچنین کاهش خطا در یک پک عرضه می شود.

تحقیقات صورت گرفته بر روی گنج یاب اشنایدر سبب شده است تا این دستگاه گنج یاب به سازگاری بسیار بالایی با شرایط اقلیمی و جنس خاک ایران دست پیدا کند. این موضوع سبب شده است تا واکنش این دستگاه به مواد معدنی موجود در خاک به حداقل رسیده و عمق نفوذ به حداکثر افزایش پیدا کند. مطابق نتایج به دست آمده از آزمایشات گوناگون عملکرد گنج یاب اشنایدر در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین محیط های کاوش مختلف در مقایسه با فلزیاب های خارجی خارق‌العاده است.

گنج یاب اشنایدر
schneidermetal-detector

سیستم اسکنر اشنایدر :

در این دستگاه از ۱۶ سنسور FLC 100 ساخت آلمان استفاده می شود که به جرات می‌توان گفت برترین سنسور موجود در این حوزه می باشد. دیتا های دریافتی از این سنسورها توسط یک نرم‌افزار رابط به تصاویر قابل فهم برای اپراتور تبدیل می شود که بر روی یک لپ تاپ یا تبلت نمایش داده می شود. تصاویر دریافتی حاوی اطلاعاتی همچون شکل حدودی هدف، عمق هدف، ابعاد هدف و جنس آن می باشد. با بهره گیری از این سنسورهای هوشمند گنج یاب اشنایدر قادر خواهد بود تا انواع تونل ها و راهروهای زیرزمینی را نیز کشف کرده و راه را برای رسیدن به دفینه های مدفون هموار کند. حداکثر عمق قابل کاوش با این سیستم ۲۵ متر می باشد.

در این دستگاه گنج یاب از گونه‌ای از سنسورها تحت عنوان سوپر سنسور استفاده شده است که که با استفاده از دو سنسور مگنومتر در یک باکس لوله ای، امکان تشخیص اهداف در بدنه و دیواره ها را میسر میکند و قادر است تا اهداف را بصورت بوق و تصویر تشخیص دهد. این سیستم دارای قابلیت فیلم برداری زنده نیست اما با دقت بیشتری برای تصویر برداری از سطح و بدنه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین اگر قصد دارید تا در مکانی بدون جلب توجه به کاوش بپردازید و یا امکان تهیه لپ‌تاپ و تبلت را ندارید، اسکنر موبایلی همراه این این دستگاه با استفاده از یک سوپر سنسور مغناطیسی می تواند تصاویر دریافتی از زمین را بر روی موبایل شما به نمایش بگذارد. اگرچه این تصاویر از قابلیت تحلیل کمتری در مقایسه با تصاویر استفاده شده بر روی لپ تاپ برخوردار هستند (دلیل آن استفاده نکردن از نرم افزار ویژوالایزر بر روی موبایل می باشد) اما همچنان حاوی اطلاعات بسیار خوب و ارزشمندی برای یک اپراتور حرفه ای فلزیاب می باشد.

گنج یاب اشنایدر
schneider-Detector

ردیاب آنتنی اشنایدر :

یکی از ویژگی های مورد انتظار کاوشگران حرفه ای قابلیت خوراک خوری دستگاه می باشد. سیستم ردیاب در گنج یابی اشنایدر از نوع فرکانسی و خوراک خور بوده و دارای ۲۲ فرکانس (۶ مورد طلا، ۴ مورد مس، ۲ مورد میدان مغناطیسی، آهن، روی، برنز، نقره، آلومینیوم، حفره، دندان و استخوان، الماس، زمرد و یاقوت) می باشد که شامل ۲ دسته آنتن و یک پراب اتصال به زمین جهت دسترسی به عمق بیشتر است. اپراتور قادر است تا طول موج فرکانسی در این دستگاه را به دلخواه تغییر داده همین عامل سبب می‌شود تا بتوان اهداف بزرگ در فواصل دور و اهداف کوچک در فواصل نزدیک را به راحتی پیدا کرد. این سیستم دارای قابلیت حذف امواج مزاحم  نویز بوده و حداکثر عمق قابل کاوش با آن ۳۰ متر و حداکثر شعاع قابل کاوش ۲۰۰۰ متر می باشد.

سیستم یون یاب گنج یاب اشنایدر :

کاربرد اصلی یون یاب پیدا کردن اتاقک ها، هواکش ها، ورودی قبرها و … است. این سیستم به محض ورود به محیطی یونیزه هشدار میدهد. همانطور که میدانید طلا در اثر زمان محیط اطراف خود را یونیزه می کند با استفاده از یک سیستم یون یاب سبب می شود که در انتخاب محیط کاوش از دقت بسیار بالاتری برخوردار باشید.

ویژگی های فلزیاب Schneider :

  • مجهز به حالت تفکبک روی نرم افزار
  • قابلیت خوراک دهی
  • قابلیت لایو اسکن و لایو ویدئو
  • دارای مد اسکن دستی و خطی
  • قابلیت شارژ با برق شهری
  • دارای سیستم مگنومتر GPR
  • عمق کاوش ۱۰ متری در حالت بوقی پالسی
  • عمق نفوذ مگنومتر ۳۰ متر، عمق کاوش لوپ ۱۲ متر ، عمق کاوش آنتن ۴۰ متر ، شعاع ۳۰۰۰ متر
  • دارای سیستم تفکیک فوق حرفه ای
  • قابلیت ارسال چندین سیگنال جهت کاوش طلا در مناطق مختلف در آنتن
  • بارور کردن غیر متعارف زمین با استفاده از پراب با قابلیت وصل شدن به زمین
  • بهره مندی از ۱۶ سوپر سنسور مگنومتر
  • قابلیت حفره زنی و کشف اتاقک ها و راهرو های زیر زمینی
  • تخمین عمق و ابعاد هدف با استفاده از چندین روش مختلف
  • قابلیت کار با انواع سیستم عامل های مرسوم ( ویندوز ، اندروید ، IOS و … )
  • دارا بودن لوپ های مختلف با سایز های مختلف
  • دارای سیستم یون یاب
  • آموزش کار با فلزیاب رایگان
  • برخورداری از ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش