قیمت فلزیاب و گنج یاب

Metal Detector Price

عوامل موثر در تعیین قیمت فلزیاب و گنج یاب

به صورت کلی قیمت گنج یاب تعیین کننده کیفیت آن نیست و نمی توان گفت که هر جنس گران قیمتی با کیفیت و هر جنس ارزان قیمتی بی کیفیت است. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت فلزیاب و گنج یاب دخیل هستند که از آن جمله می‌توان به تکنولوژی به کار رفته در ساخت دستگاه ، امکانات و قابلیت های دستگاه فلزیاب ، نوسانات ارزی ، ممنوعیت واردات و موانع قانونی به کار گیری این دستگاه ها اشاره کرد. به صورت کلی قیمت یک دستگاه فلزیاب خارجی بنا به دلایل گفته شده به چندین برابر ارزش واقعی خود میرسد. پیشنهاد ما به کاوشگران عزیز این است که اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب را دارند، خرید خودرو از نمایندگی ها و شرکت های معتبر تولید و فروش فلزیاب انجام دهند تا از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردند. قیمت فلزیاب و گنج یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و نکته مهم پیش از خرید این است که دستگاه خود را متناسب با نیازها و محیط کاووس انتخاب کنید.

در بسیاری از مواقع نیاز به خرید یک دستگاه گرانقیمت برای کاوش در  یک محیط مشخص نیست و استفاده از یک دستگاه فلزیاب معمولی می تواند راهگشا باشد. در برخی موارد نیز به دلیل دشوار بودن عملیات کاوش و همچنین غیر نرمال بودن خاک منطقه استفاده از یک دستگاه فلزیاب حرفه ای پیشنهاد می شود. به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از این دستگاه ها در بازار ایران متاسفانه زمینه حضور شیادان و کلاهبرداران فراهم شده است به طوری که فلزیاب تقلبی خود را تحت عنوان فلزیاب خارجی و یا فلزیاب تصویری به فروش می رسانند که در محیط کاوش واقعی هیچگونه کارایی و راندمان این دارد. اگر در این زمینه تازه وارد هستید بهتر است تا با افراد آشنا با این امور مشورت کرده و از متخصصان راهنمایی بخواهید.

قیمت فلزیاب
Treasure Detector Price

همانطور که می دانید تعیین بهترین دستگاه فلزیاب با توجه به عوامل بسیاری صورت می پذیرد. ممکن است دستگاهی که برای شما بیشترین کارایی و راندمان را داشته باشد در محیطی دیگر و در شرایط متفاوت دارای عملکردی پر خطا باشد و عملا کارایی خود را از دست بدهد بنابراین یکی از ویژگی هایی که باید از یک دستگاه گنج یاب حرفه ای انتظار داشت ثبات و پایداری آن است. ثبات و پایداری یک دستگاه گنج یاب بدان معناست که عملکرد آن در محیط های کاوش مختلف کم و بیش یکسان باشد و دچار تغییر و نوسان نشود. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت فلزیاب و گنج یاب سیستم تفکیک به کار رفته در آن می باشد و شاید بتوان به به عنوان مهمترین عامل به آن نگریست. کار سیستم تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب این است که فلزات با ارزش مانند طلا را از فلزات بی ارزش جدا کرده و به اپراتور هشدار می دهد و هرچه عملکرد دستگاه در این مورد دقیق تر و پایدار تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت فلزیاب می‌توان به تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن اشاره کرد. امروزه دو تکنولوژی وی ال اف و پالسی بیشترین نقش را در ساخت فلزیاب دارند. به دلیل بالا بودن مقدار کانی های معدنی در خاک ایران استفاده از دستگاه‌های پالسی پیشنهاد می شود به علاوه بر داشتن عمق نفوذ بیشتر از حساسیت کمتری نسبت به این کانی ها برخوردار هستند. همچنین منطقی به نظر می رسد که قیمت فلزیاب تصویری که قادر است تا از ساختارها و اهداف زیرزمینی تصاویر رنگی به کاربر ارائه کند از یک فلزیاب ساده بیشتر باشد. امروزه شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه ساخت فلزیاب بیشتر سعی خود را بر روی تولید دستگاههای گنج یاب تصویری متمرکز کرده اند.

شرکت فلزیاب آی کا پی وی با داشتن بیش از از دو دهه سابقه در امر واردات و فروش دستگاه های فلزیاب و گنج یاب را می‌توان معتبر ترین کمپانی فعال در ایران دانست. شده در این شرکت از یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بهره مند بوده و همچنین تسهیلاتی از قبیل آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان نیز به خریداران عزیز ارائه می شود.

جهت آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش