فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود

Pinpointer-Metal-Detector

فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود

در مطالب قبل در مورد انواع فلزیاب و کاربردهای هر یک مفصل صحبت شد. یکی از ویژگی های مورد بحث و مورد توجه کاوشگران همیشه قابلیت نقطه زنی بوده است. یک گنج یاب نقطه زن به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر کشف فلز و هشدار به اپراتور فلزیاب قادر است و محل دقیق فلز در زیر زمین را به او نشان دهد. یک دستگاه نقطه زن می‌تواند به صورت جداگانه از دستگاه فلزیاب اصلی نیز به کار رود. بدین صورت که پس از هشدار دستگاه فلزیاب و حفر زمین، از این دستگاه های نقطه زن دستی برای تعیین محل دقیق فلز استفاده می شود. بیشتر کاربرد این دستگاه های نقطه زن دستی پیدا کردن تکه های ریزه فلز در درون توده های خاک می باشد.

فلزیاب نقطه زندر دستگاه های حرفه‌ای این قابلیت یعنی قابلیت نقطه زنی با دستگاه اصلی یکی شده و نیازی به حمل دستگاه جداگانه نمی باشد. دستگاه های جداگانه در مواردی استفاده می‌شوند که پس از حفر زمین و پایین بردن دستگاه ، فلزیاب در عمق زمین گیج شده و قادر به تشخیص محل دقیق و جهت دفینه نمی باشد اما اگر شما از یک دستگاه گنج یاب نقطه زن استفاده کنید این مشکل به راحتی برطرف میشود. در عمق زیر یک متر و هنگام پیدا کردن اشیا ریز فلزی قابلیت نقطه زنی در دستگاه های وی ال اف نسبت به دستگاه های پالسی بهتر است اما در عمق بالای یک متر و اشیا بزرگ تر فلزیاب پالسی بهتر عمل میکند. توجه به این نکته ضروری است که نوع کویل فلزیاب در راندمان و دقت سیستم تاثیر مستقیم داشته و حتماً باید در انتخاب خود از کویل های استاندارد استفاده کنید.

انواع فلزیاب نقطه زن

فلزیاب های نقطه زن به دو دسته کلی و چند زیر شاخه تقسیم میشوند. این دسته بندی برای دستگاه هایی است که قابلیت نقطه زنی با دستگاه فلزیاب ادغام شده و دستگاهی جداگانه نیست.

  • فلزیاب های نقطه زن VLF
  • فلزیاب های نقطه زن پالسی
  • فلزیاب های نقطه زن تصویری ( VLF و PI )

دستگاه گنج یاب نقطه زنویژگی های یک فلزیاب نقطه زن حرفه ای:

  • عمق کاوش مناسب
  • ثبات و پایداری در انواع محیط های کاوش
  • قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک بالانس
  • فرکانس کاری قابل تنظیم
  • حساسیت قابل تنظیم
  • سیستم تفکیک دقیق و قابل اعتماد
  • ارگونومی مناسب جهت کاوش های طولانی مدت
  • وزن سبک
  • سازگاری حداکثری با جنس خاک ایران
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
فلزیاب نقطه زن
Puls-Pinpointer

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن

قیمت دستگاه گنج یاب در ایران تابع عوامل بسیاری می باشد که از آن جمله می توان به قیمت ارز، نوع دستگاه گنج یاب، تکنولوژی و سیستم به کار رفته در آن، قابلیت ها و امکانات و … اشاره کرد.قاعده کلی این است که هرچه دستگاه دارای امکانات و قابلیت های بیشتری باشد و از تکنولوژی به روزتری بهره ببرد دارای قیمتی بالاتر است.تفاوت قیمت دستگاه گنج یاب ارائه شده توسط شرکت IKPV با سایر رقبا در این است که با طیف گسترده ای از قیمت ها روبه رو هستید و با توجه به بودجه خود می توانید دستگاه مورد نیاز را انتخاب و اقدام به خرید کنید. پیشنهاد ما به افراد تازه وارد عرصه فلزیابی و گنج یابی این است که کار خود را با یک فلزیاب ارزان ‌قیمت شروع کرده و پس از کسب تجربه کافی اقدام به خرید بهترین فلزیاب متناسب با بودجه خود کنند.

برای آگاهی از لیست قیمت دستگاه گنج یاب بر روی این لینک کلیک کنید

دستگاه گنج یاب نقطه زن تقلبی

به دلیل اعتماد بسیار زیاد کاوشگران به دستگاه گنج یاب نقطه زن متاسفانه افراد کلاهبردار اقدام به فروش دستگاه فلزیاب تقلبی و بدون کارایی تحت عنوان دستگاه فلزیاب خارجی می‌کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که خرید خود را از یک شرکت معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید و اگر در خرید یک گنج یاب پالسی دچار سردرگمی هستید و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید فقط کافی است با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم و انتخاب دستگاه خود، آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای راحتی شما کاوشگران عزیز تسهیلات گوناگونی همچون خرید قسطی فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و ارتقاء آن در مرکز فلزیاب شیراز فراهم شده است.

نقطه زن بودن یک دستگاه گنج یاب میتواند به طور موثری در جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی نقش ایفا کند. متاسفانه در بسیاری از دستگاههای موجود در بازار این قابلیت به درستی کار نمیکند اما توسط فروشنده های آنها پروموت میشوند. این ویژگی در دستگاههای ساخت شرکت IKPV به طور خاصی توسعه داده شده است و استفاده از سنسور های بسیار با کیفیت سبب قابل اطمینان شدن آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش