دستگاه گنج یاب چیست

Treasure-Detector

تفاوت دستگاه گنج یاب با فلزیاب در چیست؟

همه ما کم و بیش نام دستگاه فلزیاب و دستگاه گنج یاب را شنیده ایم اما افراد کمی هستند که تفاوت این دو را می دانند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه و ساده بگویم یک دستگاه گنج یاب همانند دستگاه فلزیاب قادر است تا انواع فلزات را در زیرزمین شناسایی کرده و به اپراتور هشدار دهد اما تفاوت آن در این است که علاوه بر شناسایی می تواند نوع جنس هدف را نیز تشخیص دهد و به عبارتی اهداف با ارزش مانند طلا را از سایر فلزات بی ارزش تفکیک کند. دستگاه طلایاب نام دیگر گنج یاب است قیمت دستگاه گنج یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و دلیل آن نیز استفاده از قطعات و تکنولوژی های متفاوت در ساخت آنها می باشد. در پست های قبل در مورد ویژگی‌های یک دستگاه گنج یاب حرفه ای خوب توضیح داده ایم که مطالعه آن به علاقه مندان توصیه می شود و همچنین آموزش ساخت دستگاه گنج یاب را برای علاقه مندان به این رشته تهیه کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

دستگاه گنج یاب تصویری

با پیشرفت تکنولوژی نوع جدیدی از دستگاه‌های فلزیاب به بازار عرضه شد که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند که به آنها فلزیاب تصویری گفته می شود. در ساخت آنها از تکنولوژی های متفاوت و گاهی از تلفیقی از چند تکنولوژی استفاده می شود و برخی از مدل ها دارای قابلیت ارائه تصاویر زنده در حین کاوش می باشند که می‌تواند اطلاعاتی همچون عمق هدف ، سایز هدف ، ابعاد تخمینی هدف و همچنین جنس هدف را به اپراتور نشان دهد و قابلیت اتصال به تبلت و لپ تاپ را دارند. برای خرید فلزیاب تصویری ارزان قیمت می توانید از صفحه محصولات ما در سایت دیدن کنید.

دستگاه گنج یاب تصویری
Leopard-4000-metal-detector

قیمت فلزیاب تصویری چقدر است

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت این دستگاه ها از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و متاسفانه عده ای سودجو و کلاهبردار با سوء استفاده از استقبال کاوشگران ایرانی از این دستگاه ها اقدام به تولید و فروش دستگاه فلزیاب تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی و … کرده‌اند که عملاً هیچ نوع کارایی نداشته و چیزی جز یک اسباب بازی نیست. سعی کنید تا خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید و همچنین در هنگام خرید از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

ویژگی های دستگاه گنج یاب مناسب کاوش در ایران

توجه داشته باشید که خاک ایران دارای مقدار زیادی از کانیهای معدنی بوده که باعث ایجاد خطا و اشتباه در دستگاههای فلزیاب می شوند از حتما سعی کنید تا در کاوش‌های خود از یک دستگاه فلزیاب پالسی استفاده کنید زیرا این دستگاه ها دارای کمترین حساسیت به مواد معدنی موجود در خاک بوده و همچنین عمق قابل دسترس با آنها به مراتب بیشتر از فلزیاب های vlf است. موضوع بسیار مهم داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است زیرا همانطور که می دانید همه دستگاه‌های الکترونیکی پس از مدتی استفاده ممکن است دچار خرابی شوند و این موضوع در دستگاه های فلزیاب که دارای قیمت بالایی هستند دارای اهمیت ویژه‌ای است.

Pro-metal-detector
Pro-metal-detector

از کجا فلزیاب بخریم ؟

همانطور که گفته شد بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه داشته باشید. شرکت فلزیاب ikpv تنها دارنده مجوز های قانونی فروش و تولید فلزیاب در ایران است. تمامی دستگاه های موجود در شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و پیش از خرید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. همچنین آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان نیز به خریداران ارائه می شود. طیف گسترده ای از انواع دستگاه فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، گنج یاب پالسی ، شاقول گنج یابی و … نمایندگی فلزیاب شیراز موجود است که با توجه به بودجه خود می‌توانید دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین جهت رفاه حال کاوشگران عزیز تسهیلاتی همچون فروش قسطی فلزیاب نیز در این مرکز ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش