بهترین برند فلزیاب کدام است

Best-Metal-Detector-Brand

انتخاب بهترین برند فلزیاب و چالش‌های آن

همیشه انتخاب بهترین ها موضوعی بسیار سخت و پیچیده بوده است و به عوامل بسیاری بستگی دارد. فقط کافیست تا چند دقیقه پیش خود فکر کنید برای مثال بهترین خودرو کدام است و یا بهترین عطر موجود در جهان چیست ایا بهترین دانشگاه برای تحصیل کدام است. همانطور که می بینید برای پاسخ به هر یک از سوال های بالا باید فاکتور های بسیاری را مد نظر قرار دهید. انتخاب بهترین برند فلزیاب نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای انتخاب آن باید به عوامل بسیاری توجه کرد.

اگر چه برخی از شرکتهای تولید فلزیاب مانند شرکت ماینلب استرالیا از سابقه بسیار خوبی در این عرصه برخوردار هستند و می‌توان گفت که دستگاه‌های تولیدی آنها از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد اما همه ی دستگاه‌های تولیدی آنها از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و همچنین ممکن است دستگاهی در یک محیط کاوش بسیار خوب عمل کند اما در محیط دیگری دچار خطا و اشتباه های بسیاری شود. برای انتخاب بهترین برند فلزیاب باید دید که آیا امکان تهیه آن برند در ایران وجود دارد و یا اینکه آن شرکت در ایران دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش می باشد یا خیر.

بهترین برند فلزیاب
Best-Treasure-Detector-Brand

موضوعی که بسیاری از کاوشگران همواره با آن آن سر و کار دارند مبحث قیمت دستگاه فلزیاب است و همانطور که می‌دانید ممنوعیت واردات دستگاه های فلزیاب خارجی و همچنین موانع قانونی حمل و به کارگیری آنها در داخل کشور شده است تا قیمت آنها افزایش بسیار زیادی پیدا کرده و عملاً ارزش خرید آنها را پایین بیاورد. دیگر موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که بیشتر دستگاه‌های خارجی برای گنج یابی و دفینه یابی در داخل ایران طراحی نشده و با خاک ایران که دارای مواد معدنی بسیار زیادی است سازگار نیستند. پس بهترین برند فلزیاب رامی توان شرکت معرفی کرد که دستگاههای خود را متناسب با شرایط اقلیمی و جنس خاک ایران طراحی کرده باشد.

وقتی که فاکتورهایی همچون قیمت دستگاه گنج یاب ، گارانتی و خدمات پس از فروش ، سازگاری با شرایط اقلیمی ایران و عملکرد و راندمان در محیط های کاوش مختلف را در کنار یکدیگر بررسی می کنیم در می یابیم که دستگاه های تولید شرکت IKPV میتواند انتخابی ایده آل برای کاوشگران عزیز با هر سطح از مهارت باشد. دستگاه های تولیدی این شرکت از چند میلیون تا چند صد میلیون را شامل شده و طیف وسیعی از دستگاه‌های فلزیاب تصویری ، اسکنر دفینه ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب نقطه زن ، فلزیاب پالسی و … را شامل می‌شود و جهت رفاه حال کاوشگران عزیز تسهیلاتی همچون امکان فروش استیل فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز مهیا شده است.

شاید اولین سوالی که در ذهن هر کاوشگر به وجود می‌آید این باشد که از کجا فلزیاب بخریم ؟ و بهترین دستگاه گنج یاب کدام است؟ در ابتدا باید بگویم که اگر در عرصه فلزیابی و گنج یابی و کار با دستگاه گنج یاب از تجربه کافی برخوردار نیستید بهتر است تا با افراد باتجربه و آشنا با این امور مشورت کنید. حتماً قبل از خرید در مورد دستگاه مورد نظر خود در اینترنت جستجو کرده و نظرات دیگر کاوشگران را در مورد آن دستگاه بخوانید و دستگاه خود را متناسب با شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید.

مزایای خرید دستگاه فلزیاب از نمایندگی فلزیاب شیراز :

  • گارانتی یکساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • انواع فلزیاب تصویری و بوقی
  • فلزیاب اورجینال و اصل
  • تضمین قیمت
  •  تضمین کیفیت
  • تست در حضور مشتری
  • آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش